Jitterbugg!

Fy fan vad jag inte orkar med detta nu!! Vart kommer allt snor ifrån?? Jag måste var den person i världen som producera mest av alla!! BLÄ heter kursen! Önskar ni deltaga så träffas vi på onsdag kl 18:30 vid Smedgår´n!!
 
Ja just de! Jag fixa ju till en fin tävling fär några dagar sen......igen vann! Men tur det vem fan vill vinna en valfri promenad i grön yllekofta??

Det svaret med med fantasi stå med Mr Näs-Bengt för:
Postat av: Näs-Bengt

Jag tror det är resultatet av två till tre runk bakom en plint på Karlsängskolan sammlat i en påse!!

2009-04-02 @ 13:38:36

Men det rätta svaret på gissa bilden är:



Skyddshandske med vitt innehåll.....dvs färg jag torkat upp!

Nej nu så ska jag återgå till mina sysslor, äta ipren, snorta nässpray, snyta mig och ta en om annan stödvila!

/Bihåla

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men då vann ju jag, eftersom jag skrev att ingen kommer komma på det... :P

2009-04-06 @ 19:54:00
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0