Inte illa....

Söndag igen kanske inte så jävla skoj! Men vart fan har solen tagit vägen??? Och sen så var det där med sovmorgon igen....hmmmm fick iafl sova till 08:45 idag iannan farsgubben ringde och fråga om jag ska skulle med till Örebro idag och o hjälpa till hemma hos bror. Men jag tackade vänligt nej......lär kanske ta tag i detta med att fixa ordning lite här hemma oxå!



Detta såg jag i innebandyns gästbok igår kväll! HA  HA HA Fan ni verkar inte ha allt för höga tankar om mig va? Ja jag kan ju faktikst vara vaken tidigt en lördags morgon.....det händer inte men igår så hände det! Kan ju även bero på att man inte vart ute och slarvat som sista helgerna???

Nen nu så vankas det snart frukost? Frågan är, fixa sjäv eller Da Capo?

/Sankte Per

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har inte kramat nånting än förutom kudden!

2009-04-05 @ 14:08:11
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0