Hängbjörk

Hmmmm inte för att tala illa om folk eller folk som jobbar, men idag när jag slog en kik genom fönstret på jobbet belv jag lite fundersam!?!?! Det är ju vår......gatorna sopas, vilket är skitbra! Normalt så används det ju maskiner till detta ändamål........men måste verkligen traktorerna ha folk som övervakar dom? Räcker det inte med den som kör???
Idag när traktorn sopade en massa grus så stod det inte bara en person/arbetare och övervaka det hela, nej nej utan 3 personer?? Hmmmm undrar bara om det är sånt mina skattepengar går till?? Kommunala arbetare som hänger på på en sopkvast och ser hur den stora maskinen gör rent o snyggt på gatorna......Nja nått som inte är bra med det i mitt tycke iafl!! Måste ju finnas andra saker att göra än att bara hänga och glo på en traktor??

Ja ja...tyvärr så höll sig dessa människor på lite avstånd så jag kunde ej få nå fotobevis på det hela!! Men ja alltid kul att se att dom iafl inte sliter ut sig i onödan!!!

Nej nu så ska jag ta och kasta på mig lite kläder sen blir det en promenad med med Blobb, TT och Huokko.

/BKT

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kallar du det där promenad, jag kallar det slögång! :P

2009-04-27 @ 19:00:15
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv: Ja, men det är ju mums!

Haha jahaja, kallar du det!

2009-04-28 @ 10:22:27
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0