Glad Påsk??

"Påskafton är i den kristna traditionen en "tom" dag. Kristus ligger i graven, och lärjungarna sitter inlåsta i rädsla för dem som avrättat honom." Från Wikipedia  

Hmmm fan är det inte jävligt sjukt att man firar påsk?? Firar va då?? Jo att nån jävel dog då!! Hmmm ja det är ju jävligt mysko tycker jag! Jag brukar ju vilja fira saker o ting när nå roligt inträffar.........typ födelsedagar eller när nåp annat skoj inträffar!!!

Och solen skiner idag oxå....det så jävla gött, kan ju meddela att Herr Seawall bli väldig ölsugen när vädret är så här, men med den karaktär jag har så ska vi låta bli ölen och istället dricka lokavatten!! Smakar fan inte kattskit det heller!
Dagen då?? Vad händer? Inga planer alls......man ska ska klä ut till påskkärring och gå ut o tigga lite godis?? Nja vi får la se vad som händer?? Men nu så ska jag klå på mig sen åka hem till päronen och äta gratis frulle! Gratis är gott!!

Glad Påsk, Heja Jesus, Grattis Fader Abraham osv osv......

/Judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0