Efterlysning.....igen!!!

Skrev detta förra veckan nångång.....men jag tjatar vidare!!!

Har en liten efterlysning.........så finns det någon vänlig själ där ute i vårvärmen som skulle kunna hjälp mig?
Är på jakt efter kavaj eller träningsoverallsjacka eller nå annat i jackform från 80-talet!!! Det underbara 80-talet då modevärlden stod på topp. Så om ni har nå hemma, eller kännner någon som har någon riktigt het outfit a´la 80-tal hör av er omedelsbums!! Vore grymt grymt TACKSAM för detta..........

Jag har iafl lyckats fått tag på ett par riktigt fina klassiska skor a´la 80......den berömda chinaskon!!

/48 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Jenny

En mintgrön kavaj med gigantiska axelvaddar skulle du ha!! Men någon sådan har jag tyvärr inte...

2009-04-27 @ 14:56:58
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: marre

Skrev jag att du tvingade mig? :P

2009-04-27 @ 16:42:15
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0