Dymmelonsdagen

Fan vad härligt som jag längtat.....Dymmelosndagen måste nog fan vara en av årets bästa dagar!!

Så hur fan ska jag fira detta då?? JA finns ju många alternativ? Supa sig pissfull? Äta kåldolmar? Sjunga franska nidvisor? Tälja barkbåtar?? Springa Bälgsjön runt i foppatofflor? Hmmmm ja valen är många och oändliga??? Men jag tror nog att mitt sätt att fira Dymmelonsdagen blir nog på soffan med en påse godis och kolla på sport!! 

Sport ja!! Vad fan välja där? Hockey, Handboll eller fotboll?? Snacka om i-landsproblem......men det är ju inte för inte någon geniTal människa uppfann fjärrkan......ha ha då kan man ju zappa runt bland alla olika program!!!

Nej nu så ska jag bajsa lite så ses vi aulan sen!!

/Sinus Maxillaris

Kommentarer
Postat av: Puff

Ålning medelst hasning runt kakel o klinker, tio varv på tid.. Har själv 5kvm hemma, genomsnittstid 11 minuter, men pers. bästa ligger på 3 minuter.. Kommer nog aldrig ner i den tiden igen, men ville bara nämna det! ^^ Gillar bloggen!

2009-04-08 @ 20:02:18
Postat av: Puff

Min Compu verkar inte vara Kompa med denna sida?! Där ser man!!

2009-04-08 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0