Vuxna Män har....

SÅ jävla skoj tillsammans....fan vilken lyckad dag detta har vart trots skitvädret....det har tamejfan regnat konstant sen vi kom upp i guldsmedshytteskogarna....men men finns inget dåligt väder bara dåliga kläder,,,,,

Dagen?? Efter en kopp kaffe hemma hos TT:s bror Björn bagav vi oss (Ett gäng sk vuxna män) norröver mot hyttan för att inta deras jaktmark med en massa bus o skoj, fyrhjuling, haglebössa och pistol......men  ja en mellanlandning i linde o pizza blev det!!


Efter att ha rest militärtälten som resterande gänget skulle sova i så packade vi vapen, lerduvor fyrhjulingar och begav oss iväg. Framme riggades det för lerduvor vapen togs fram....efter allt var klart var det bara att leta på en lämplig bössa o skjuta hejvilt!! Fan så skoj det var!! Men träffa dom jävla lerduvorna var inte lätt men huvudsaken var att det var skoj! Lite mellan varven tog man sig en tur och hade kraftig offroadkörning med fyrhjulingarna!! FAN vill köra en sån,,,,ja sen vill jag köpa en pistol oxå, en 9mm semiautomatisk mojäng, hur jävla skoj som helst att skjuta! Har även provar på att skjuta Magnum....vilken jävla smäll!!

Efter vi pojkar lekt klart så vankades det grill o öl och god musik....var hur tevlig som helst! Efter detta bagav vi oss mot tältet o drack lite till och klippte några öl till....ja alla utom TT som var chaufför! Tack Tonndjy!!

Tomhylsor/patron


Ha ha och blåmärke fick man efter haglesmällan!!


Imorgon åker jag till Köping o lirar plastbandy!

Tjiiiiiiippp

Kommentarer
Postat av: Flizan

Tommy din lilla amatör=) Inte ens jag får blåmärken från hagelbössan! =) Du håller inte tillräckligt mot axeln och låter det bli för stor rekyl (säger proffset) =) Haha. Men du. Jag fyller år. Och inte endaste grattisgrej har jag fått från dig. Akta dig så jag inte ger dig ett blåmärke nån annanstans nästa gång vi ses! ;)

2008-09-07 @ 00:17:05
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0