Söndag en sån dag!

Ja visst är det söndag! Vilken dag!?!? Hmm då ska man ju inte göra nått alls, ligga hemma på soffan, äta onyttigt och kolla på sport. Men så har det inte vart idag! Kebaben ringde och väckte mig 08:20 och sa att det snart var dagst att bege sig mot Köpning. Vi lira träningsmatch där idag mot Köping IBF, resultat vinst med 3-2 riktigt skönt faktiskt efter att vi fått oss en läxa förra matchen! Som vanligt när det är dags för match så får jag lira forward, helt jävla sjukt när det vankas träning så lirar jag alltid back....och har alltid gjort det! Men men det kanske blir min framtida position???

Dagen i övrigt då?? Nja har inte hänt allt för mycket var en sväng hemma hos päronen och fick mig lite söndagsmiddag, mumma mumma så nu ska det bara slöas på soffan och kollas på TV!!

Det ska vi fira med disco i köping!! Varför var ni inte på läktaren idag???
 

Undrar om nästa vecka kommer bli lika positiv som förra veckan?? Hoppas så! HA HA Hoppas hantverkarna håller på minst en vecka till!!!

/Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0