Skitklubba....

Då är man precis hemkommen från dags innebandyträning.....gick ju sisådär idag (bildbevis finns) inte för att mycket gick bra denna träning men sista bytet när vi lira tvåmål så kom det en lång boll som jag skulle rensa bort framför mål, misslyckades med nedtagningen......misslyckades med bortrensningen MEN LYCKADES att sparka in bollen i get mål, jippi!!!! Tappade då lite humör tar två snabba kliv bakom mål......slår klubban över sargkanten och knäcker den!! OCH jäääääävlar vad skönt det kändes, så nu är det bara att införskaffa sig ett nytt vapen till på torsdag eller så får man ta fram nått gammalt lik som ligger i garderoben.


Min fd innebandy klubba, den höll i 1 år iafl!


Nej nu ska jag försöka få i mig nått att äta innan jag kastar in hatten för kvällen!

Tjinge Ling!!

Kommentarer
Postat av: JimmY SthlM

Hörrö!! tänk på hjärtat!! inte bra o bli arg i våran ålder=P

2008-09-10 @ 00:26:33
Postat av: Anonym

varför pratar du inte med mig längre?

har jag gjort nått som är fel?

2008-09-10 @ 02:47:27
Postat av: Sofia

Inte konstigt att klubban gick av om du använder sånt dåligt märke =P

2008-09-10 @ 07:38:07
Postat av: Evylyn

Jag håller med Sofia, Unihoc och Exel is the best ;);)

2008-09-16 @ 22:36:03
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0