Rekordslakt

Fy fan nu har det skett en rekordslakt utan dess lika....nu snackar jag inte millimetrar, sekunder eller hundradelar, nu snackar vi timmar!!! Min kära TV......lever ju sitt egna lilla liv har jag ju märkt, normalt ja för min TV så bruka den funka ca 2-2,5 timme numera men idag på lunchen när jag skulle kolla på lite text-tv så slogs det ett rekord utan dessa like,en rekordslakt: Den nya tiden för TV:n ligger på ca 10 minuter, en putsning med ca 2 timmar, det du Phelps skulle vara nå för dig!!

Lunchtider ja, fredagsmenyn: Gorbys!

Var inte så upplagd att laga mat igår efter ett monsterpass med innebandyn, först träning med ordinarie A-trupp sedan så körde jag även med U-truppen igår.....är ju lite seg i benen idag! Så det blev ett finare träningspass mellan 19:00 och 21:45.

Och som vanligt på fredagar så kommer Veckans Finska Ord att presenteras under eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0