Real Life

Då känns det som om man e tillbaka i det normala igen....inga hantverkare längre sååå skönt, men ja fläkten funkar nu som den ska men ljudet gör mig galen när jag slår igång på fläkten men enligt Herr Hyresvärd så ska dom återgärda det så snart som möjligt.....vilket kan innebära ca 2,5 år, var iafl så länge jag fick vänta innan som installera fläkten.

Har fundra på vad jag skulle behöva just nu....dvs vad som behöver inhandlas:
innebandyklubba, TV, vitrinskåp........ja sen ska ju sportvolvon på service snart känns som om dettta kommer bli några billiga månader framöver, pengar vem fan behöver dom???

Lite svar på några kommentarer........kul att någon orkar läsa allt skit som skrivs här ;o)

Postat av: JimmY SthlM

Hörrö!! tänk på hjärtat!! inte bra o bli arg i våran ålder=P

2008-09-10 @ 00:26:33
Jum-Jum: Hjärtat e starkt, ålder ska vi inte prata om, humöret är det sämre med.....ha ha

Postat av:

varför pratar du inte med mig längre?
har jag gjort nått som är fel?

2008-09-10 @ 02:47:27
?: Vem du nu är så har du säkert inte gjort nå fel, men vet inte riktigt vem jag ska prata med?

Postat av: Sofia

Inte konstigt att klubban gick av om du använder sånt dåligt märke =P

2008-09-10 @ 07:38:07
Sofia: Inge fel på Zone....mycket bra klubbor bara att dom inte tål rejäla smällar mot en sarg

Som vanligt sitter jag ju här och det är lunch så på menyn idag: Lars-Agne

10 4

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst skulle jag kunna säga vem jag var..

Men det är alltid jag som börjar prata med dig nu för tiden..

jag vill att du ska börja prata med mig med.

2008-09-10 @ 13:20:06
Postat av: TT

Seawall, vem är denna mystiska förälskelse som skriver här? Nu får du blogga om detta! Jag är ju nyfiken som bara den!!!

2008-09-10 @ 18:59:16
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: yala

kom igen sövall!!!!Örebro på fredag?ha det gott...

2008-09-10 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0