Prisa Gud och sjung Halleluja!!

Prisa Gud.....vad har hänt??? Över alla under!!!
 
Det är ju inte sant dom är äntligen klara med installationen av fläkten i taoaletten, tog ju bara 6 arbetsdagar inte illa pinkat en gammal Ernstkopia!! Så nu snurrar fläkteriet där inne och som den snurrar, den snurrar nonstop.....går absolut inte att stänga av den, tror att dom hade lite otur när dom koppla elen, och som den snurrar.....det låter ju inte lite heller, fint att dom fixa nytt tak, men ja det blev till en stor resonanslåda istället, så med lite tur kommer jag få ett fint vansinnes utbrott på fläkten innan den här kvällen är slut!! Mer då?? Jo då taket är ju fint, vitt och så där men ja lite otur när dom skulle skära till gipset är ju lite snett o vint på sina ställen så det är lite fina glapp här och var, men jag är inte bitter, utan skitlycklig att det är klart, så imorgon får ga ringa till hyresvärden och säga åt som att komma och fixa det där lilla dom har haft otur med....taket och elen så ja ska bli skont att dom kommer att komma hit igen min älskade Ernstkopior!!

HA HA nu är den ÄNTLIGEN på plats!!!


Så nu ska jag ta till och börja städa lite inne på toaletten eftersom hantverkare verka ha ett litet probelem att att plocka upp och fixa efter sig.....nja inte så farligt, lite spackel på golvet, 3 ton slipdamm, några skruvar, diverse kabelrester som ligger här och var....fan städning är ju skoj som Räven sa!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0