ÖL ÖL ÖL

HA HA.....Fredag!! Fan vad GÖTT, nu så har man äntligen slutat jobba så nu ska det softas och drickas en öl eller fler. Nyss hemkommen från Bertils där jag gjorde ett finare inköp på diverse öl, massa olika oktoberfestivalöl, en massa god ale sen ligger några vanliga hala burkar på kylning sen tidigare.....

Så nu ska jag ta det lugnt ett tag sen hoppa in i duschen sen vidare till Virus för o svinga några bägare innan vi ska åka till Linde o kolla på deras premiärmatch mot Åsbro........och TT är snäll som kör ikväll!!

På återseende!

Lite kuriosa.......detta är mitt första blogg inlägg sittande på toaletten!!

/Carls Berg 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför fick inte jag folja med till Linde? =(

Hade ju kunnat agera chaffis

2008-09-26 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0