Nu börjar det.....

FANIMEJ bli lite jobbigt detta.....hur jävla lång tid ska det ta?? Dom säger att det går fort i hockey, men att sätta in en fläkt är tydligen ett jobb som verkar ta ett par månader. Hade en blind, en lam och neurosedynskadad vart här och fixat detta så hade det fan gått hundra gånger fortare. Nej händer det inte mer idag så ska jag ta o ringa till Herr hyresvärd och gnälla lite som en envis sur jävla pensionär!!!!

Detta var synen när jag kom hem på lunch idag....inte mycket ändring sen tidigare


Idag är det onsdag oxå och ja JIPPI Idol börjar tydligen igen det enda som är bar med detta program är när dom förnedrar alla som tror sig kunna sjunga, hoppas få höra många riktigt fina utalanden om hur värdelösa alla är.

På menyn idag: Soppa.

Nej nu ska jag sätta mig och irretera mig på hur jävla sakta det går i badrummet för MongoErnst.

Kommentarer
Postat av: TT

Om jag nu har förstått det hela rätt så skall alltså den lama lyfta den blinda som får installera, medans neurosedyn mongot ska stå bredvid och sträck på sina armar när han langar verktyg, eller?

2008-09-03 @ 13:41:20
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Mia

Fan vad du klagar! Var istället jäkligt glad att du ska få en fläkt!

2008-09-03 @ 14:07:30
Postat av: holms

Ring M.Karlsson, hon hjälper dig gärna...

2008-09-03 @ 17:11:20
URL: http://rekatochklart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0