Märka ord...gör det!!

Postat av: TT

No.1 Kommer du hem till mig idag och tittar på fotboll så tar vi en öl, sprit kan vi dricka vid annat tillfälle.

No.2 Varför i hela helvetet ska du bajsa i taket?

2008-09-01 @ 13:09:39
URL:
http://tonysegen.blogg.se/

Postat av: Mia

Har väl ungefär samma fundering som TT, När fan började du bajsa i taket! Jaja, du har ju inte alltid varit som alla andra men....???

2008-09-01 @ 18:52:31

Ja ja...så klart som fan att jag inte bajsar i taket??? Hur fan skulle jag lyckas med det?? Och hur fan skulle det se ut egentligen?? det jag menade med det hela var ju att hela jävla toaletten var full med grejor som dom där jävla Ernstkopiorna hade ställt där inne...så det fan ju inte en suck att kunna ta sig in där.....så därför undrade jag vart fan jag egentligen skulle bajsa!!!!!

Och här ser taket ut i toan nu??? Hmm visste inte om att dom var på gång att bygga ut en våning ovanför men man börjar ju faimej fundera på vad dom gör?? En liten fläkt ska installeras i toan?? Taket har 3 stora jävla hål?? Känns som om dom ska montera in en stor jävla kärnreaktor där? Någon som har erfarenhet av Paxfläktinstallation?? Behöver man verkligen bryta upp hela taket och dra loss varenda strömkabel?? JA fattar fan inget??? Men då är väl allt som vanlig tror jag....ha ha



Nej nu är jag nyss hemkommen från TT efter att ha vartdär o kolla på fotboll och druckit lokavatten!!!! DIF-ÖSK, 0-0, en riktigt jäkla tråkig match tycker jag.....enda som var skoj o se var ÖSK-målisen som gjorde ett par riktigt ruggiga räddningar, Men nu så får det bli soffläge ett tag sen vidare mot sängen och sova och förhoppningsvis vakna upp imorgon och känna sig piggare än vad man gjorde i morse,

Goooooood NATT!!

Kommentarer
Postat av: TT

Tack, nu har vi rätt ut detta!

2008-09-01 @ 21:53:51
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0