Lokal Idrott

Gårdagen??? Som sagt åkte till Linde och kolla på innebandy.....Linde vann med 8-7, fan vi var ettgäng som tippa resultat den matchen, jag hade tippat 9-7 till linde.....ja med ca 30 sek kvar plockar motståndarna ut målisen men det där jävla linde lyckades inte göra nå mål....fan inga pengar til mig. Efter detta hamnade vi (jag, TT, Bengt, Virus, Blobb) hos mig där vi drack lite öl, Solbacka och nått sött grönt tjafs......

Idag då?? JA har letat mobiltelfon här hemma i lägeheten i ca en timma, den var spårlöst försvunnen men efter att rota genom hela lyan från golv till tak hitta jag den......i soffan under kuddarna inkilad i ett hörn, hmmm hur fan den hamna där vet jag inte??? Blev nog en aningens onykter igår. Sen kom Blobb o TT upp hit och vi gick til Da Capo och drack lite kaffe och käkade en godare smörgås.......och vad händer där??? Åh herregud, farbror vithårig, ca 100 år minst, skulle ta sig upp för en trapp.....eller ja två trappsteg och plötsligt hördes ett mystiskt ljd från gubbjävlen, han tog i så jävla mycket mycket för att orka upp för trappen så han slog på en finare brakare,......kan nog tro att det blev mycket fina bromsspår i dom kallingaran.....

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen iväg o kolla på lite korpinnebandy, kan bli en upplevelse!!

/Återfunnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0