Kommer jag dö??

Läste detta nyss

"Giftigt ämne i testade t-tröjor    
Åtta av 20 t-tröjor som Naturskydds-  
föreningen, SNF, låtit undersöka inne-
 håller den kemiska substansen DEHP,   
dietylhexylftalat. Två av 20 innehöll 
mycket höga halter av ämnet."

Hmmm detta känns ju oroande.....jag som i princip håller på textilier (t-shirts) dagarna i ända.....hmmm undra vad som kommer att hända?? Kommer näsan ramla bort? Kommer jag få simhud mellan tårna? Kommer mitt huvud att explodera?? JA frågorna är många?? Får nog skicka ett mess till 118100 och fråga om domedagen är kommer??
Men Men jag bryr mig inte, tror nog inte det är så jävla farligt, man kan ju dö av det mesta ändå?? Vem vet om jag går utanför lägenheten nu så kanske jag får ett flyplan i huvudet?? Eller blir påkörd av en bil?? Så om det är lite gifter i t-shirts är väl inget att oroa sig över. Finns värre saker att oroa sig för, vad ska man dricka till helgen? Kommer USA överleva bankkrisen.....vilket det sista jag inte ens orkar lägga ner någon energi i att tänka på ens.

Ikväll börjar elitserien på riktigt...var ju lite smygpremiär i måndags...ska bli skoj att få kolla på lite hockey igen, så ja vilka kommer stå som mästare framåt våren då?? Hmmm svårt att säga men jag lägger en slant på Linköping, bär emot men men så är det.....det viktiga är att Brynäs inte kommer vinna allt för många matcher iår.

Nej nu ska jag åka o tanka sportvolvon sen iväg till innebandyträningen och kolla när de tränar, är fortfarande förkyld så jag vilar idag oxå......tror på konceptet att vila sig i form!!!!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Frölunda-HV71 i final och Frölunda tar hem det...



Nu behöver vi ju inte fundera längre på varför du är dom du är, ftalaterna...

Puss & kram!

2008-09-18 @ 21:16:06
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så klart Färjestad kommer att ta hem guldet.... vart skulle de annars hamna =)

2008-09-18 @ 22:09:34
Postat av: Mia

Men du! Det måste vara giftet i t-tröjorna som gör dig förkylt hela tiden! Kanske dags att byta jobb ;)

2008-09-19 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0