Håll Er inomhus!!!

Jiiiihaaaa lördag idag, det borde man ju egentligen firas med disco i köping men men det får räcka med att man får fira det med leka ute skogarna kring Guldsmedshyttan. Ja och vad ska jag göra där då?? Ska umgån med TT, hans bröder och en rad andra sjuka människor! Uppläget för dagen är att det kommer bli fyrhjulskörning, skjuta lite lerduvor och bara ha allmänt skoj, ja kanske kommer slinka ner nån bira oxå?? Men det blir nog lugnt ska ju till lira plastbady imorgon, Kalkbruket borta.......och Ni som bor kring Hyttan håll er inomhus, ja förutom Ni lättklädda, snygga och unga flickor, ni får givetvis föölja med till jakt stugan!!

Måste faktiskt ge mig själv beröm oxå!! Var hemma en freda igen utan att smaka på den svenska Whiskeyn!!

Nej nu ska jag göra en insats förvärldsfreden......dvs käka frukost, plocka fram lämpliga kläder för dagens/kvällen aktiviteter.....sen ska jag nog fan dra åt helvete en stund!!

Välkammad Utter!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0