Hagelbössa någon??




Satan i gatan...tror att dom intsllerat en kärnreaktor på toaletten......det låter så jag håller på att bli galen, har hört ett jobbigt jävla ljud hela kvällen igår guuuuud så lätt det var att somna, men nu har jag ring herr Hyresvärd så nu får vi se vad som händer???

Som någon uppmärksammad läsare kommenterat så har det försvunnit en del bilder här på seawall´s place, kan meddela om att jag är medveten om det....för det är jag själv som lyckats klanta till det och raderat lite shit happens men om jag orkar och har tid så ska jag försöka att återställa ordningen!!

Mer missöden i mitt liv?? Ja har en ju en viss känsla av att det snart kommer bli ett nytt TV köp.....för min kära gamla pjäs sjunger just på sista versen, skulle till o kolla på sporten igår TJI FICK JAG!!! TV-jäveln bara tvär dog, bilden försvann och ja fick inte igång den nå mer den kvällen....har provkört nu på lunchen nu hoppade den minsann igång den fan men ja bilden är inte var den en gång varit! Så jag det får nog bli ett besök till den lokala TV-handlaren när jag sluta jobba idag.

Luchdags igen, på menyn idag: Stekt Potatis, egen tillverkad käöttfärsbiff och sås!

/Visst är livet rättvist!!!

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Hur går det för dig? Jag börjar snart tycka synd om dig!

2008-09-09 @ 19:19:11
URL: http://norafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0