Gener???

Kommer man hem från jobbet och hoppas på att KlappmongoErnst hade fixat klat här hemma?? Men Men tji fick jag, ett knytnävsslag rätt upp i ansiktet......idag har fan inte hänt mycket......ja jo dom har rivit ner hela mitt fina paneltak och spotlights och ersatt det med ett jättefint gipstak,,,,fan vad lycklig jag blir!!!! Hoppas ju innerligen att dom återställer det så det ser ut som förut...annars så kommer lilla jag blir riktigt arg!!!

Nått positivt då?? Hmmm nja ja jo har ÄNTLIGEN fått mitt hemmabiosystem....har väntat på ett nytt då det förra inte ville funka för fem öre så nu ikväll ska jag väl till o installera lite och hålla tummarna på att detta funkar...skulle ju vara kul o få kolla på lite film igen...då jag har 2 st nyinköpta filmer som ligger här o väntar.....men först måste jag bara bestämma mig hur fan jag ska möblera i vardagsrummet.....antingen kör vi som det var förut eller så gör jag en rokad här hemma.

Mer då?? JA hörde en intressant sak på radion idag?? Att män som är otrogna  det kan vara genitiskt?? Hmm jag fattar inte riktigt hur detta är möjligt, men tydligen har nån forskare kommit fram till denna slutsats?? Det är ju ett tecken på att kvinnor som är otrogna bara helt jävla dumma i huvudet med andra ord?? Och männen kan skylla på generna!!

Nu ska jag ta och fundera över livet och möblering...sen iväg o träna lite plastbandy!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: TT

Är hembiosystemet inkopplat än?

2008-09-02 @ 23:30:19
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Seawall

TT: ICKE!!! Hade en tendens av ryggpaj igår...men u har jag vart och knäckt rätt den så ikväll kanske??

2008-09-03 @ 12:22:10
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0