FY FAN!!

Satan i helvete vilken tung måndag detta är......mår sämre än 17 gamla gäddor!! Hmm nu har man den där känslan i kroppen att man ALDRIG MER ska dricka sprit. Så alla ni som ska försöka locka med mig på spritfest här framöver snälla gör inte det...ska ska börja dricka vatten och äta groddar nu.

Sen så är det ju så jävla skoj o komma hem på lunchen idag.....några jävla klappmongon till hantverkara har för fan sågat upp hela jävla taket på toa för att montera in en fläkt! Hoppas ju innerligen att domär klara tills jag kommer hem från jobbet.....var fan ska jag annars bajsa??? Hmmm näää skärpning på ER!! Jobba på nu och fika inte bort hela dagen! 

Och på menyn idag......microkäk, vatten och alvedon!

/Döende

Kommentarer
Postat av: TT

No.1 Kommer du hem till mig idag och tittar på fotboll så tar vi en öl, sprit kan vi dricka vid annat tillfälle.



No.2 Varför i hela helvetet ska du bajsa i taket?

2008-09-01 @ 13:09:39
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Mia

Har väl ungefär samma fundering som TT, När fan började du bajsa i taket! Jaja, du har ju inte alltid varit som alla andra men....???

2008-09-01 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0