Finland/USA???

Hmmm då har det hänt igen....i finland,  ett riktigt geni har lekt med pistol och lyckats skjuta ett gäng och tydligen brinner skolfan oxå Vart fan är allt på väg??? HMmm sånt brukar ju hända i USA men nu kryper det allt närmare Sverige, bara vänta och se snart så komer det säkerligen hända här oxå, tyvärr!!!

Jag fattar inte hur man e funtad i skallen närman göra sånna är vansinnesdåd??  Men personer som utförde dessa hemskheter tog sitt förnuft tillfånga och sköt sig själv.....synd bara att inte polisen fick göra det, ditt jävla klappmongo!!

Tisdag idag! Hmmm plastbandy träning var ju tanken men den här jävla förkylningen vill inte släppa så nu jävlar ska jag vila och se til att bli frisk på riktigt!!! Sen så är det fotboll på TV idag, synd att man missar matchen, Ellos mot Bajen vore ju grymt skönt om Bajen kunde vinna mot postorderjätten.....men men dom e svårslagna på konsgräset.

Nej nu ska jag ta och åka till posten och post paket......får äntligen skicka iväg min mobil på repartion, den är lite hängig, man kan typ använda deni ca 5 minuter sen så blir hela jäval displayen vit, skitskoj, skitskoj!!

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0