Färjan...


Idag har det var en helvetsmåndag.....mått hur jävla piss som helst, min mage har haft ett kraftigt jävla uppror, undrar om det beror på helgens kost och konsumtion?? Risken är väl överhängande!! Men Men det var det värt för jag hade iafl jäääävligt roligt!

Idag börjar någon rolig serie på 5:an, färjan den lär jag absolut inte missa eftersom man själv var ombord när dom var där o spela in....man kan ju alltid hoppas på att man INTE är med!!! Men ja vet inte om "min kryssning" visas isag eller om dom har klippihop från en massa olika resor?? Den som lever får se?? Men tydligen har det var en enorm debatt om att någon visade härligheten i en resaturang?? Hmmm inte mycket gnälla om tycker, lite naket hör ju en kryssning till, liksom att åka kundvagn på dansgolvet och att folk hamnar i fyllecellen.....vilket jag inte gjort, än, kanske man ska tillägga...............
  


Nej nu ska jag slå imig lite mat och sen bara softa för jag är trött......så tröööööööt!!

/Mysplågare

Kommentarer
Postat av: Flizan

Och de spelade in när jag oxå va på kryss! Fast jag trodde att det var nå statist-tjafs=) Men å andra sidan - skötsamma fröken kommer inte att vara med på bild. Hare!

2008-09-29 @ 19:25:25
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0