Dalkarlsberg???

Då har man sett det svenska fotbollslandslaget igen, jävlar vilken klang och jubel tillställning det var eller nja skoja bara, första halvlek var nog bland det sämsta jag sett, har t.om sett bättre matcher med Dalkarlsberg ja på den nivån får man iafl se en regelvidrig kapning eller tio men ja Ungern?? Ska inte Sverige slå dom med mer än 2-1?? Hmm enligt mitt tycke så ska dom fan det. Var inte många som var bra på planen, Daniel Andersson?? Är det inte dags för dig att lägga skorna på hyllan och börja med pensionärsbridge istället?? Jag tycker ju du är SKITdålig och han då mega-superduper-bäst-som satan ala Super Mac Zlatan vad fick du uträttat idag?? Inte mycket ja ett gult kort men ska man ta ett gult kort kan man ju iafl försöka skada motspelaren. Ja men men det blev vinst till slut med 2-1....som egentligen skulle vart 2-0 för det var ju mist 380 meter offside när Mr Ungern gör mål......

Imorgon är det ytterligare en spännande dag....jobb, tandläkarbesök (jippi, billigt  o roligt) och sen en tur till Fröken frisörska som ska försöka få ordning på burret på skallen.....

Men men helgen närmar sig med stormande steg, kan kanske bli Öret på fredag, Fired Up lirar på O´Learys och på lördag vankas det lagfest med plastbandyn........mumma mumma kan nog bli några öl eller två???

Nu ska snart sovas....Gooooooooooood Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klurat nått på vem jag kan vara?

hoppas du får en bra helg då ..

2008-09-10 @ 23:19:03
Postat av: Mia

Och när ska du hinna träffa mig då????

2008-09-11 @ 14:16:46
Postat av: TT

Tömmy, damerna hänger som klasar runt dig. Vad är hemligheten?

2008-09-11 @ 16:00:30
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0