Då var det LÖRDAG igen...


Då var det lördag igen...guuuud så nice, lite ledigt, lite plastbandy, liten festens man ska absolut inte klaga en sekund! Vaknade exakt 06:30 imorse och var hur pigg som helst....varför kan man adrig sova länge när man får?? Så jävla märkligt!! Så den här morgonen har man tillbringat mycket tid här vid datorn och vid TV.n....ja äntligen en ny TV!!! Men fan inte visste jag att det var så mycket bra barnprogram tidigt på morgonen....hat kollat på en riktig gammal klassiker nyss, Kalles Klätterträd, är ju sjukt bra ju ha ha ha får se vad som kommer visa härnäst?? Men innan det blir det blir mer TV så ska jag ta och packa ordning grjor till dagens matcher, lite nya matchkläder till U-laget och sen lär jag ju packa ordning på min kappsäck oxå.

Hmmm kvällen då?? Blir ute till skogs hos lagets egna Brukspatron och Godsägare, Baron K Ek som har Bergslagens största herrgård ute i Västgöthytteskogarna....så där kommer det inmundigas kulinariska läckerheter och dricka fina årgångsviner, undra om Baron har bjudit in Karl-Jan Granqvist som skulle tilllaga maten?? Om jag inte missminner mig så tror jag at det var mammuttstek på menyn idag, ja vår Baron är en sällsynt man han är nog den enda i världen som har en mammuttpark på sina ägor. Sen ska vi inte tala om allt annat, tjänstefolk, helikopter masor mer lyxbilar. Dresscode ikväll: Tweedkavaj och scarfs.

Nej nu ska jag plocka ordning på grejor, sen lite TV, sen till Bolaget och shoppa lite.

MIN NYA TV!! MMMMM ME HAPPY!!


Sug o Svälj......Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0