Boxer vs Sewall

Ho ho idag har jag inlett ett litet krig mot boxer.....vilka jävla klåpare!!! Hmm för någon månad sedan bytte jag bank och allt gick ju hur bra som helst...autogiro och allt annat slank oxå med.......men inte till boxer. Jag ringde dom och dom fixade till allt i sina fina system och sa att nu dras pengarna automatiskt.....men ICKE!! Månad 1 påminnelse på att jag ej betala fakturan!!! ARGA jag ringde dit och sa att nu är det nå som e galet......men ockej jag gick med på att betala fakturan och skulle nästkommande månad få avdrag för påminnelseavgifter när dom skulle dra pengar från mitt konto!! ÄÖven i den vevan skicka dom ut ett medgivande som jag skrev på att pengarna skall dras från mitt nya konto och allt var frid och fröjd!! MEN Nu några månader senare......samma visa igen!!!! Så nu ska dom skicka ut ett nytt medgivande som jag ska skriva på för att pengarna ska dras från mitt konto.....och givetvis har jag ju fått en påminnelse till......dom e ju för goa! Så har jag skrivit ett fint mail där jag totalt idiotförklarat dom och att jag nu ska kompenseras på något sätt för allt strul dom orsakt.....om inte så säger jag TACK O HEJ till boxer!! Det är skönt att det inte vart så mycket strul o krågel med saker och ting för mig den sista tiden??? Undrar vad som händer härnäst?? Får väl ett flygplan i huvdet eller nå!?!?

Nej nu ska jag stilla mina närver med att fixa till en finare hook på min nya innebandyklubba sen iväg o träna!!

/Lycklig 

Kommentarer
Postat av: Evyyy

Ses på träningen ;D

2008-09-30 @ 18:58:49
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: TT

Du är inte bara hypokondriker, du måste vara kroniskt otursförföljd också!

2008-09-30 @ 21:41:14
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0