Ärtsoppa!

Jodå så att.....torsdag, ärtsoppa idag som det ska vara en torsdag, blev ju ingen lunchuppdatering idag eftersom jag var hos tandläkarén och gjorde mig fin i munnen.....ja det betyder ju inte att jag kommer att sluta svära för i helvet!!

Och utan mat blev man oxå.....eftersom jag inte fick käka nå på en timme efter besöket och vips så var klockan redan 17 och det var dags att sluta jobba.....bara hoppa in i sportvolvon och bege sig ner till Fröken Frisörska som nu har gjort mig så jävla snygg.....och TT det är en av hemligheterna varför alla damer hänger som klasar på mig ha ha ha ha.

Postat av:

Klurat nått på vem jag kan vara?
hoppas du får en bra helg då ..

2008-09-10 @ 23:19:03
?: Hmmm nja du kan ju egentligen vara vem som helst? Bengt, Berit eller någon annan? Men min helg kommer säkerligen bli kanon i dubbel bemärkelse

Postat av: Mia
Och när ska du hinna träffa mig då???? 2008-09-11 @ 14:16:46
Mia: Ska nog se till att planera in en träff med dig, det vill jag absolut inte missa.......har ju inte bestämt ang fredagens äventyr än!
 
Postat av: TT

Tömmy, damerna hänger som klasar runt dig. Vad är hemligheten?

2008-09-11 @ 16:00:30
URL: http://tonysegen.blogg.se/
TT: Ja du ser ju svaret där uppe....sen har jag ju tillång till nått stort oxå!!! Då menar jag inte bara magen!

Nej nu ska jag få imig nå att käka sen iväg o träna plastbandy.....men innan d så måste jag försöka meka ihop en klubba, den förra hade jag ju lite otur med i tisdags.....

Seeeeeeeeee Ya!

Kommentarer
Postat av: bengt

jag är oskyldig...

2008-09-11 @ 18:15:56
Postat av: Anonym

Jag är varken Bengt eller Berit..

Är det många som du slutar prata med bara sådär?

2008-09-11 @ 21:09:23
Postat av: Mia

Problemet är väl bara när jag ska hinna! Du vet jag har vigt min helg åt ridklubben=tävlingar och du tror väl inte att de har gjort klart allt tills jag kommer i morgon em... Nej då! Det är väl typ allt kvar känns det som! Men vi kan väl höras! Annars får väl du ta och släpa dig till storstan! Vi har ju väntat i snart 3 år! Och om inte jag minns fel så sa du att när förra plastbandy sässen var slut så hade du all tid i världen, så då menas det att vi får vänta tills den här är slut, eller!?

2008-09-11 @ 21:58:22
Postat av: Anonym

Varför svarar du inte?

Jag slutar väl skriva här då, om det är det du vill..

2008-09-17 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0