AJ AJ AJ

Det bultar och det bankar.....i mitt huvud!!! Hmm kan ju kanske bero på att man drack lite för mycket gin igår?? Men ack så skoj det var......

Efter en heldag med plastbady så styrde jag min kosa hemåt och tog mig en dusch och drack en finare GT, sen så hamnade jag hos Virus, där även TT, Blobb och Mark var! Efter ett par bira och mycket tjat så tog vi den klassiska 302:an mot storstaden Örebro hem till Martin, lagets egen Bindefeldt. Där fortsatte festen och ja man han ju bli ganska så onykter innan vi lämnade stället och hamnade på Satin, kanske inte Örebros bästa uteställe, men ja i baren kunde dom iafl blanda grogg!!!! Så ja kvällen/natten var helt ok....skulle kanske ha hoppat över kebablådan från Grillcorner...för magen mår ju inte helt hundra idag.......har besökt toaletten allt för många gånger idag!!

Söndag idag.....då vankas det fotboll e ju derbydags, Real DIF mot J-boa i div 7 kan förmodligen bli en riktigt rolig match med många fula kapningar och glåpord till domaren, ME LIKE!! Sen så fortsätter det med Bajen-Kalmar på TV får ju hoppas att mitt kära Grön Vitt tvålar dit Kalmar så det står härliga till......

Nej nu är det soffläge, ipren och vatten som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0