www.vindtunnel.se

Detta skrev jag den 16/10
"Då var det dags igen......SM i hanterk!! Just nu står det 2 nissar uppe på vinden och ska slutaföra projekt toafläkt! HA HA inte dåligt alls dom har ju haft ett bra tag på sig nu!!! SÅ nu får man se om dom får tyst på fanskapet, eller om det fortfarnade ska låta som en gammal kärnreaktor??? Men dom är ju duktiga iafl, dom har trots allt fina nya arbetskläder på sig och massor med verktyg med sig!"

Hmmmm hade ju en stor förhoppning om att det äntligen skulle bli klart och att det skulle bli tyst och så?? Men ICKE, nu så har det lyckats bygga Örebro Läns  ja kanske Sveriges enda vindtunnel och den ska dom naturligtvis placera  i mitt badrum. Ja nu så har det ju blivit lite höstigt ute.....dvs det blåser ju en del, och från mitt badrum går ett rör upp på vinden och från vinden går det upp ett rör på taket......När det blåser ute går alltså vinden ner i röret........och sedan ner i mitt badrum! Jäkligt skoj, tyckte att fläkten lät mycket när den var igång men ja ljudet som är nu är värre!!! Vakna X antal gånger inatt av att resonanslådan/badrummet lät som satan! Fan om jag bara kunde/orka spela in ljudet som uppstår skulle jag göra det! Men det lilla positiva med detta att jag fått en vindtunnel är att både det Polska och Finska backhopparlandslagen vill komma hit på träningsläget och prova sin nya dräkter!!

Så här fint är det på vinden......dom har ju iafl täckt för med lite plast, ser ut som proffs har jobbat!




/Matti Nykänen

Kommentarer
Postat av: Putte

samhall????

2008-10-21 @ 18:10:50
Postat av: Seawall

Putte: Jag har mina funderingar på det eller så är det väl Hannes gäng????

2008-10-21 @ 18:29:36
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Putte

Det är ju ungefär samma..... lycka till..

2008-10-21 @ 20:15:53
Postat av: Mia

HaHAhahahahaha, vad fan håller de på med :)

2008-10-21 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0