Vänner....

Hmmm igår var det en sån där söndag igen.....ja ni vet när allt inte känns riktigt bra och man är väldigt trött och väldigt törstig!!! Men ja jag o mina vänner vi har ju ioafl riktigt jävla skoj när vi är ute o härjar. Kanskeinte så konstigt att man är seg en hel söndag när man e hemma vid en 03:30 på morgonen......märkligt att man alltid ska bli så jävla onykter när man hamnar på nere på klubben.

Min kära vänner, ni som var med o förgyllde min helg, Blobb, Virus, och TT vad sägs om att försöka hitta på att göra nått utna att den där berömda alkoholen ska vara med??? Skulle vara skönt att vakna nån söndag o må bra!! 
Men ja jag får kanske söka efter nya vänner?? AA är ju en trevlig grupp har jag hört.....ha ha ha

Måndag idag.....skitskoj eller inte.....idag blir det inte mycket gjort efter jobbet, ryktas om att jag ska på nå möte men hur när var och varför har jag inte en aning om just nu,

Nej nu ska jag ta och käka lite!

/Nya vänner sökes  

Kommentarer
Postat av: TT

Du behöver inte nya vänner!

Du kommer ju bara bli förbannad om dom inte vill supa med dig.

Det är ju därför vi finns! Vi försöker ju att alltid ställa upp på dig.

2008-10-13 @ 12:41:26
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0