Vad sker???

Fan vad händer....saker o ting börjar äntligen bli lite normala igen?? Inte en massa elände och trasiga saker?? Fan fick äntligen tillbaka min mobil idag....som vart på lite reparation ett tag nu!! Så äntligen har man en riktig fungerande mobil igen!!

Idag blev det bestämt!! På lördag drar jag, Blobb och TT in till öret och kollar på Path of No Return, ja Blobbans lillebror lirar där kommer bli riktigt bra tror jag!!! Ett riktigt röj!! Hmmm ja nån bira kommer det slinka ner oxå.....ryktas om att det finns en ölservering!! Mmmmm Beeeeeer!!


Path of No Return - Later that Night

Nej nu ska jag iväg o vara lite hjälptränare för innebandykidsen, sen spelarmöte, sen träning!

/Snart Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0