TACK!

Tusen tack till alla Er som igår skickade/ringde grattishälsningar.......jag hade en riktigt bra fördelsedag!! Låg på soffan som ett kolli och mådde skit! HAr aldrig i hela mitt liv mått så jävla piss......så nu har tanken aldrig mer slagit till igen! Men ni som var med i lördags ska ha tack......hade ju hur skoj som helst!!! Och busschauffören på nattbuss 302......tusen tack för ditt enorma tålamod......hade jag själv kört bussen hade jag brytit ihop!!

Men men snart så är det helg igen ha ha.....party????

/Misshandlad??

Kommentarer
Postat av: TT

Troligtvis en av dom mest skruvade lördagarna på mycket, mycket länge.

2008-10-27 @ 12:52:27
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var så lite så...trots att du vid ett tillfälle var en aning äcklig. Jag får gratulera i efterskott!

2008-10-27 @ 17:50:02
URL: http://gj.blogg.se/
Postat av: marre

party den 15:e iaf ;)

2008-10-28 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0