Standard

Lördagstandard....frukost på Da Capo, idag var det jag, Blobb och Virus som mumsade i oss lite smaskens.....sen så promenixa vi ner till idrottshuset och kolla på innebandy, DM för flickor.....inte tokigt, fanns ju ett gäng söta damer där  fan man skulle vara några år yngre tror jag!!

Dagens Frukostmacka


Gårdagen??? Hmmm ja skulle ju bli nyktert hade jag ju lovat mig själv men men när Blobb dök upp här med en kasse med bira så var det kört.......några öl och några whiskey slank ner under kvällen.

Blobbs nya skötebarn


Hmmm hitta några bilder från förra helgen i mobilen.....så ja kastar upp dom oxå!! 

   Virus har lite otur med att få oss i bild tror jag.....


Nej nu ska jag ta o käka lite sen bär det nog av mot Kumla för att kolla på plastbandy!!

/Geswinthen 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur full va du när du tog korten? Ser ju ut som du höll på att missa både dig själv och Blobb på den sista bilden ;) Nu är det lördag och fest :)

2008-10-18 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0