Som jag har längtat...

ÅH äntligen så ha snön börjat komma.....och det börjar bli kallare ute, så jävla skönt att varje morgon få ställa sig o skrapa bilsrutor och sen sätta sig på ett kallt säte o köra till jobbet. Fan vad skönt att kylan kommer, så man äntligen få ta fram långkallingarna, tjocka jackan, mössa, vantar och kängor.....fan vad skönt!! Som jag har längtat!!!!

Svar på några kommentarer från mitt förra inlägg.....
Mätz: Tack! Sen kom jag ju på att jag glömde en sak när det gäller det där med livet....skita tur att du påminde mig!!

Putte: Kärringhockey?? Jag kallar det för plastbandy!!! Och läsken hinner man med ändå på helgerna!!!!

Nej nu ska jag ta och käka lite mat........

Veckans Finska kommer i eftermiddag!!

/Fuskpolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0