SIFO-undersökning

Idag blev jag uppringd av SIFO, dom skulle göra en undersökning ang mina radiovanor, och snäll som jag alltid är så ställde man upp......kan ju även bero på att det var en kvinnlig röst på andra sidan!

Den mycket trevliga och lättsammma tjejen från SIFO ställde en rad med frågor ang vad jag lyssnar på och hur ofta osv osv vi hade det riktigt trevligt i telefon.......mitt under samtalet börjar hon asgarva??? Hmmm jag ställde då frågan vad hon skrattar åt?? Och tydligen hade hon en kvinnlig kollega som stod brevid henne och sjöng o dansade.....ja vilken låt sjöng hon?? Tommy tycker om mig!?!?!? En riktigt fin låt tycker jag!! Samtalet löpte på och hon skulle ställa några kompliteringsfrågor....och började med att fråga hur många som bor i mitt hushåll?? Ja en person svara jag då! Nästa fråga: Vem sköter inköpen i hushållet?? Hmmmm ja vem kan det vara svara jag....och hon började då garva igen och då passade jag på att fråga om hon inte ville flytta in hos mig och sköta mina inköp eller om hade nån trevlig kollega som kunde tänka sig detta......men jag fick tyvärr inget rakt svar!! Men "summa sumarum" så är detta den roligaste SIFO-undersökning jag vart med om.....och hon frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp på fler undersökningar, och jag svarade ju givetvis JA.......men då på ett villkor att det är du som ringer mig! Hon småskaratta och lovade att det är hon som skulle ringa nästa gång!!! FAN jag skulle nog ha frågat efter hennes nummer........ja skitsamma!!!

Nu ska jag slappa en stund en lite mat och vidare till plastbandyn!

/SIFO 

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Hal, halare, Tommy!!

2008-10-16 @ 19:16:06
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Putte

fick du nr eller???

2008-10-16 @ 20:25:39
Postat av: Alina

Är du också på blogg awards eller är jag den enda som är hemma? :)

2008-10-16 @ 20:28:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sofia

hon hade ju iallafall dragit direkt när hon sett dig hahahahahahahahahaha

2008-10-16 @ 20:47:34
Postat av: Seawall

Noratös: He he Lubrikation!!

Putte: He he det vet man aldrig!!??

Sofia: Nu är du lite elak ;op Tror hon hade blitt stormförtjust

2008-10-16 @ 22:18:24
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Mia (grannen)

Asg...

2008-10-17 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0