Rattmuff

Hmmm sitter och finderar på om jag ska köpa mig en rattmuff till vintern?? En sak är jävligt säker att dom ser förjävliga ut men verkar så himla goa krama om med näven när man kör.......så ja vi får se om det blir nå inköp!

Gårdagen?? Var o kolla på plastbandy med en salig blanding av folk, Kebaben, Marre, Blobb, Virus, Bengt och senare dök M Organ Linder upp och snacka lite skit och som vanligt hade han en rolig Järv-historia att förtälja!! Och sen i mitten av andra försvann Virus......hmmm var väl "filmkväll" igen. Men ändå damlaget mötte örebro döva, det var kanske inte världens bästa och roligaste match men huvudsaken var ju att tjejerna vann och fick göra en massa mål en del kassar var riktigt läckara!!

JA sen måste jag ju bara säga att det är så jävla skönt att Hammarby äntligen kunde vinna igen.....och saken är ju inte sämre att det var Dyyyyrgåååårn som fick däng!! Mumma 3-0!!!

Ikväll?? Ja Plastbandy??? Konstigt?? Nja känns ´som om det är d enda jag sysslar med just nu!

Och nu är det bara 5 dagar var.......

/Skålberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0