myspace.com/fartgodband

HAHA äntligen har jag blivit av med min gamla TV.....den har nu stått i hallen i ca 3 veckor och samlat damm, men tillslut fick jag fingrarna ur och lyckades ringa den lokala TV-handlaren så nu har han vart här och hämtat den gamla kolossen.

Onsdag idag?? Hmmm vad  ska man säga om denna dag då?? Nja har väl inte hänt så jävla mycket förutom att man jobbat en massa. Skulle verkligen behöva diska lite men fan jag har ingen ork/lust alls så det skjuter jag på framtiden.

Fan och seg i benen är man idag.....blev ett litet träningspass igår på ca 2,5 timme...men fan så skoj det var! Så nu är det bara ladda inför morgondagens träning....sen är det match på fredag!!

Ja just d var ju på konsert i lördags, det var ju hur bra som helst tyckte jag, när jag satt vid ett bord och inmundigade en öl så kom det fram en tjomme till mig och gav mig en skiva......gruppen hette fartgod, nu så har jag äntligen lyssna på dom och jävlar i min lilla struplåda vad det rockar!! Ska bli intressant och se vad som händer med dom i framtiden. Kollade in deras sajt på myspace.com och tydligen kommer dom från Ludvika....så man kanske får styra sn kosa däråt nån helg ifall dom har nå gig där! Är nu nyfikna på hur dom låter så kika in på deras sajt. LÄNK HÄR!!!

Nej nu ska jag lägga mig och självdö ett tag!

/Kalops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0