Lokal Idrott

ÄNTLIGEN Fredag....guuuu så gött!! Bara nån timme till på jobbet sen blir det ledigt en hel helg.....en nykter och lugn helg! Idag då?? Hmmmm fick ett mess från Blobb och han sa att det var hockey upp i isladan ikväll, kanske man skulle åka upp o kolla på, bara plocka fram långkallingar, vinterjacka, mössa o halsduk om man ska dit......för där inne är det svinkallt!! Fan på vintern får man t.om gå ut och värma sig. Undrar villka Nora Hockey möter??? Skitsamma underhållning kan det nog bli ändå!!

Övriga planer för helgen då?? Imorgon så bär det säkerligen av mot Kumla för att kolla på plastbandy....men men har inte bestämt mig till 100% ännu....kvällen är öppen, men jag har en hint om vad som kan hända??? Men det tänker jag inte avslöja här.......kan nog hända att man kanske åker till Örebro!  

Hmmm var ju ett tag sen jag skrev om vad som står på menyn så här i lunchtider....
På menyn: Apelsinjuice och en banan

/Crosschecking

Kommentarer
Postat av: TT

Jag ska till Karlstad imorgon och glo på Höckey.

Men vid hemkomst kanske vi kan sammanstråla?

2008-10-17 @ 12:43:20
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0