Idag säger jag GRATTIS!


Japp idag säger jag GRATTIS till farsan som fyller år idag.....hur mycket?? Är inte helt säker men det får jag säkerligen reda på av morsan. Sen är det där med att fixa nån present?? Hmmm alltid lika svårt, men i år får det bli en låda tysk fulöl till farsgubben, vet ju att han gillar öl.....ja vem fan gör inte det???

Sen så säger jag GRATTIS till kusin Patrik från Finland......som blir gammal tror jag?? Han är iafl nått år yngre än mig, prsent til honom?? Nja blir nog ingen.....utan han får vänta till jul då ska grabben få en Fäbodjäntan tisha av mig!

Jaha äntligemn helg!! Fan vad gött......nu så skulle man behöva ha en rejäl storstädning här hemma men fan har ingen lust eller ork alls....så jag skjuter nog på det tills imorgon. Händer idag då?? Nja snart så blir det en tur till päronen för att säga grattis till far och hoppas på att det kommer bjudas på nå gott, varför inte lite mat och sen en bli tårta??? Ikväll så är det plastbandy, hemmamatch mot Askersund skulle ju sitta riktigt fint med en vinst ikväll, så om ni inte har nå för er så kika ner i idrottshsuet kl 19:30 för att kolla på lite plastbandy....

Snart är det hallonvin oxå......undrar om det blir nån finare kostymfest?? Skulle vara nice, undrar bara vad man ska spöka ut sig till iår?? Hora? Dvärgkanin? Lastbil? Piprensare??

Detta var iafl förra årets outfit!!



Nej nu ska inte göra nått alls på en stund......och som vanligt kommer Veckans Finska Ord under eftermiddagen!

Och nu är det bara 2 dagar kvar....

/666 Seawall

Kommentarer
Postat av: Noratösen I guess...

Varför var du inte utklädd?

2008-10-24 @ 21:17:38
URL: http://norafia.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad söt du var :)

2008-10-24 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0