I´m back....

Jaha då har den värsta ångesten efter helgen släppt.....så jävla skönt, skrev nått om att tanken aldrig mer slog mig i söndags.....hmmmm kan erkänna att jag redan börjar fundera på helgens äventyr!?!?! Blir vl iafl en frukost på Da Capo hoppas jag......Blobb var sugen iafl, fick mess om det iadag!! Sen tror jag det vankas lagfest på lördag, om jag inte missminner mig så är det Kjell som står för festligheterna!! Hmmm kan nog bli så att det blir onyktert igen! HA HA fan vilken karaktär man har eller inte.....

Idag så har jag vart hurtig.....cykla till jobbet, det händer inte allt för ofta men imorse vakna jag pigg och utvilad och i god tid för engång skull.....så då fick det bli en cykletur!! Ärligt??? Det var faktiskt riktigt skönt att cykla.....undrar om jag cyklar imorgon?? Hmmm nja har en känsla av att den risken ej är allt för stor!!!

Nej nu ska jag få imig nå att att käka sen träning.....får se hur det går?? Min hälsenor ömmar sen lördagsmatchen!

/Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0