Hemmakväll.....

Hemmakväll!?!? Japp det stämmer, har haft det lugnt och skönt här hemma en fredag!! Fan tror nästa att detta är lite nyttigt för kroppen att ha det lite stillsamt ibland utan alkohol. Sen att man tar det lugnt kan ju även bero på att man har plastbandymatch imorgon, seriepremiär kommer bli grymt skoj!! Vad har man tillbringat kvällen med då?? Ja efter att ha vart duktig och städat här hemma så har det bara softats.....käka lite mat, sen legat på soffan o kolla på tv muffla lite chips och druckit cola, SATAN vad gott det var!!

Och imorgon är dte lördag...he he kan nog bli en bira eller två är jag rädd för, det vankas ju även lite konsert!!

Men det finns inget som går uppemot denna slagdänga!! Den har spelats på så gott som alla fester och kommer säkerligen att spelas om och om och om igen.....och minns jag inte fel så har några av mina vänner sagt att dom ska spela denna låt när jag gifter mig..........................om jag gifter mig!! Så håll tillgodo, slappna av och bara njut!!



Nej snart är det sovdags så man e pigg o utvilad tills imorgon!!

/Philmon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0