Femton minuter en kvart....

Den gamla klassiska frasen har man hört x antal gånger....när man ringt till Berra Burra för att beställa lite krubb! Och Idag så ringde jag en lokal pizzeria för att beställa dagens lunch - Kebabsallad, och japp Hor Lang tidd tarr dett?? Femton minuter en kvart! Man tackar så mycket!!

Gissa om jag e seg i benen idag...fan känns som om de är fyllda med betong.....hmm tog visst mer att träna dubbelpass igår än vad jag trott.....fan ska jag hålla på så här kommer jag ju bli en toppatlet??? I helvete heller för det lilla man lyckats träna upp i veckorna det tar man död på ganska snabbt en helg pga den utomordentliga livstilen man har, öl och dåligt mat, men fan så gott är det! 

Idag då?? Ja blir lugnt som tusan.....får nog bli en tripp till päronen efter jobbet och basta sig lite!

Och nu är det bara 4 dagar kvar....

/Calzone 


Kommentarer
Postat av: TT

Vad händer efter matchen på lördag?

Sprit och utgång eller?

2008-10-22 @ 13:28:29
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0