Dags igen

Då var det dags igen......SM i hanterk!! Just nu står det 2 nissar uppe på vinden och ska slutaföra projekt toafläkt! HA HA inte dåligt alls dom har ju haft ett bra tag på sig nu!!! SÅ nu får man se om dom får tyst på fanskapet, eller om det fortfarnade ska låta som en gammal kärnreaktor??? Men dom är ju duktiga iafl, dm har trots allt fina nya arbetskläder på sig och massor med verktyg med sig!

Torsdag idag.....hmmm snart helg, har bestämt mig för att ta det lugnt denna helg??? Gissa hur det kommer att sluta, min min enorma karaktär så hamnar man väl ute på krogen som vanligt. Ska fan slå av mobilen och ite öppna döreen på hela helgen!!!

Nej nu vankas det lite krubb.....sen tbax till jobbet!!

Ikväll är det plastbandyträning, kommer bli skoj saom satan!!!

/Hammare o Spik


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va fan Tommy! Det är ju "Rockkväll" på Systrarna Svensson på lördag och fri entre ;) Och jag är hemma ;)

2008-10-16 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0