Bilder...

Här kommer lite bilder från gårdagens konsert med Path of No Return.....var riktigt bra tycker jag! Efter att dom hade rockat klart klev The Haunted upp scen......och det var ruggit bra drag, och vilka volymer!!!



   



Efter detta så begav vi oss, Jag och Blobb vidare till Pitchers och svängde i oss en rom & cola, dit även Pia och Jenny senare dök upp, mycket trevligt att träffa dom igen!! Sen blev det fyllekebeb och förmodligen den starkaste jävla kebabsås jag ätit i hela mitt liv! Sen blev det en finare färd med nattbuss 302....men mycket underligt folk och en del tjat om allt och inget!!

Nu ska det käkas lite mat sen blir det plastbandy, u-lagsmatch derby mot Köppebä!

/3

Kommentarer
Postat av: Evyyy

Nattbussen är guld! :D

2008-10-05 @ 22:17:59
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0