Bergslagens Rövhål

Idag är det lördag he he mumma, idag ska vi dricka öl mumma, vilka vi??? Jag och Blobb som vanligt!!!

 

Dagen då?? Nja har just nu vart på Da Capo och käkat en vanlig lördagsfrulle men Blobb, TT, Linda och Fia var riktigt trevligt, fick idag lära mig att Sydafrikas huvudstad hetta Malaysia inte illa var dag lär man sig nå nytt ha ha.

Nu sitter man här o väntar på att Blobban ska dyka upp så vi får svinga i oss några finare öl, idg blir det nostalgidricka, Norrlandsguld mycket som grabb darck jag det. Sen bär det av mot Kopparberg, Bergslagens Rövhål för att kolla på lite plastbandy div3-möte mellan just Kpg och Kumla, det bästa e att Virus kör så då kan man dricka nån öl! Efter detta så bär det av hem till Waldet för att kolla på fotboll, Sverige-Portugal och med tanka på skadeläget så kommer det bli en riktigt tuff match.........vart kvällen kommer sluta?? Ja du inte ens Gud vet det!!

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag!

Puss o Kram!!

/Nora - Bergslagens Pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0