Avocation

Fick ett mess för ett tag sen från en gammal kompis, den långa finnen Jimmy han har tydligen plockat fram basen igen och börjat lira lite musik......med vilka är jag inte helt säker på!?! Men ja fan det låter ju riktigt bra om pojkarana när dom lirar iafl, musiken då?? Ja ska man säga en blandning av gammal klassisk hårdrock ala Helloween/Gamma Ray/Hammerfall go melodiös hårdrock.....så det ska bli spännande o se hur det kommer att gå för dom.

Dom kommer iafl ha nått litet gig i Nora på Hundgår´n den 29 November så då lär man ju dit o lyssna på dom och dricka sig några öl oxå antar jag.

Nyfikna på att lyssna på dom??? Kika in på deras sida LÄNK HÄR!!

Jaha då har jag gjort lite reklam för som oxå.....bara hoppas jag får en signerad skiva i framtiden ha ha!!

Nej nu ska jag ta och studsa upp till ICA och handla lite....sen bär det av mot plastbandyträning!!

/Mums

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken syn! Sjövall studsar upp till ICA ;) Hade velat vara där och sett dig studsa över torget ;)

2008-10-09 @ 23:27:42
Postat av: TT

Dom jag vet som spelar med Sällinen är, Daniel Karlsson på trummor och Björn Eremo på sång.

2008-10-10 @ 12:28:30
URL: http://tonysegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0