Tisdagstråk

Idag har jag fan inget vettigt alls att komma med, eller ja det har jag nog inte dom andra dagarna heller men ibland finns de ju alltidf nå jävla skit att skriva om men inte idag inte........

Dagens höjdpunkt?? Var nog iafl när TT ringde vid lunchtid och vi hade ett litet snacka om dittan o dattan, ett par roliga skratt belv det trots allt.....och fick reda på ny fakta från lördagen!! HA HA Sipon Jr vi vet var du sov!!!

Nej nu så ska jag åka o tanka bilen sen ner til plastbandyn o kolla läget, blir ingen träning för mig idag för jag har så JÄVLA ont i halsen, förkylning på G är jag rädd för!! Vill inte, Vill inte, hmmmm trodde jag dödade alla ev bakterier i lördags, ha ha är nog ett Virus som vart framme!!!

/Glykol


Kommentarer
Postat av: Anonym

29 nov ....Nora Statt!!!

2008-11-19 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0