Svenska Postkod Lotteriet

Hmmm fan nu ska jag vara lite bitter, känner mig som en tjatig torr pensionär!! Men Svenska Postkod Lotteriet??? Ni som är med och stöttar allt, Rädda Barnen, BRIS, Röda Korset, Rädda Joppe och Världsnaturfonden.......Hur vore det om Ni kanske skulle tänka lite miljövänligt?? Bara dennna vecka har jag fått två-tre fina brev från er....och veckorna före har det ju dykt upp x antal reklamutskick från er, och säkerligen är jag ju inte den enda i detta avlånga land som får detta, hmmm hur mycket papper, energi mm mm går det åt för att skicka ut detta skit?? JAJA man kan vinna 4566866895668934 kr men inte fan vill jag betala x antal hundra för att vara med i er lottdraging!!! Fan sluta upp med detta jävla reklambombande NU. 

Vi TÄNKER Miljövänligt!!


Okej då....inte för att jag kanske är världens mest miljömedvetan person....men fan så trött jag blir när det dyler upp en massa jävla skitreklam och samma sak dag efter dag!!! Nej skärpning Börje!!

Hällefors igår!! Jiiiiha det var en upplevelse......kom iafl hem med livet i behåll!! Men vilket märkligt folk det satt på läktaren, hmmm dom tjoa o tjimma som tusen och sa massa konstiga saker. Men ja det positiva dom hade lagt ett nytt fint kanongolv i hallen!! Ja sen så satt det ju några trevliga damer i sekket oxå...det är en bonus!

Nu så är det kvällen och jag ska bara softa o njuta av att det itne är någon platsbandy ikväll!!!

/Sverker 

Kommentarer
Postat av: TT

Men om du nu vinner 4566866895668934 kr. Då har du med all säkerhet råd att köpa upp Svenska Postkod Lotteriet.

Då får du göra vad du vill med det.

Ibland måste man tänka till Mums. Ät mer fisk!!

2008-11-12 @ 21:57:13
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Seawall

TT: Om jag vinner så mycket pengar ska jag köpa dig! Fisk? växer det på träd???

2008-11-12 @ 22:47:50
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0