Söndag i min värld...

Hmmm jaha söndag!! Vaknade exakt kl 08:00 imorse......och var inte bakis!?!?!? När hände det senast?? Inte fan vet jag! Så ja muffla i mig en finare frukost och sen slappa man på soffan en stund! Senare så begav man sig mot Kumla för att lira lite plastbandy....hur det gick är en annan historia i sig!

Efter detta så åkta man hem till päroen och fick sig en finare söndagsmiddag smakade alldels utsökt...så nu är man mätt och belåten och toktrött så dte kommer nog bli soffläge ett tag för snart så bär det va mot Linde för att kolla på plastbandy när dom möter Nerike......hoppas mitt rsultat går in!!! Skulle behöva vinna potten på drygt 2000 som vi tippat för nu!!

Ha ett bart underliv!

/Offside

Kommentarer
Postat av: Flizan

Jag ska tänka ut en riktig smaskig sanning som du ska få=)

2008-11-09 @ 18:33:41
URL: http://lizelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0