SMS....

Först vill jag bara göra lite reklam.....för min kära vän TT, hans senaste inlägg på bloggen är ju hur bra som helst! Kan ine annat än att hålla med dig!!!

Gårdagen?? Hmmmm hamna ute hos päronen efter jobbet, fika lite och sen en skön bastu.......var väl hemma tunt kl 20, och gissa om jag var trött FY FAN!! Tanken var att man hade knallat över till Virus för att kolla på fotboll men tror fan Elvis var piggare än mig igår!! Men när man väl ligger på soffan och halvsover så får man in lite fina SMS......
Blobb: Vart är du..... Kom hit NU
Svar: Jag är bortom d blå bergens dimma färdandes i en gyllenbrun amazon på väg mot den himmelska kristallskogen
Blobb: Idiot!
Svar:Tack! Jag Vet!
 Sen kom ett finare från TT oxå: CP-Människa..........fy fan sånt värmer!!

nEj Nu sKA jaG ÅKa TiLl JoBbET sES iKVälL!

/Luftslott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0